FAQ

Kan det passe jeres priser er inkl. moms?
Ja, alle priser på letlej.dk er inkl. moms og miljøgebyr

 

Hvornår på dagen bliver produkterne leveret?
Cirka 2 til 3 dage før udlejningsdato bliver i kontaktet omkring levering. Hvis i har specielle ønsker til leverings tidspunkt kan i bruge kommentarfeltet ved bestilling. Jo mere information vi får, eksempelvis start tidspunkt og hvor mange i skal være og så videre, jo nemmere har vi ved at sikre jer en kanon oplevelse. Hvis i er i tvivl om noget er i selvfølgelig også meget velkommen til at ringe til os

 

Kan man se om produktet er ledigt på den dag man ønsker at leje det?
Ja, hvis du klikker på "vælg dato" i bunden af siden under produktbeskrivelsen for den ønskede vare, "popper" der en kalender op, og her kan du se om datoen er ledig for udlejning. Ring hvis du er i tvilv

Er det sikkert at handle på nettet via mit kreditkort på nettet?
Ja, Hvis der betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug, og du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt hos os eller en anden internetbutik der benytter sikkerhedssystemet SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dette kan du tjekke ved der fremkommer en lille hængelås i bunden af din browser.

 

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Du kan altid kontakte os via e-mail Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. eller på tlf. 7027 3888 alle hverdage imellem 8:00-20:00

 

Kan man tegne afbestillingsforsikringer hos jer?
Ja det er mulig at sikre sig mulighed for at aflyse ved dårligt vejr. Det kalder vi letsommer afbestillings forsikring læs vores lejebetingelser her

 

Hvordan handler jeg på jeres side?
Du kan læse vores lejeguide her

 

Hvad koster det at få leveret produkter fra jer?
Det koster fra kr. 500.- at få leveret varer fra letlej.dk. Læs vores leveringsbetingelser her

 

Kan I bringe produktet ind i mit hus eller op på en etage?
Ja, dog med enkelte undtagelser, ring for nærmere information

 

Skal jeg være hjemme ved levering og afhentning?
Ja, som du kan læse i vores lejebetingelser er det vigtigt at der minimum er en ”stærk” mand hjemme ved levering samt afhentning. Dette kan selvfølge fraviges, ring for nærmere information og pris omkring dette

 

Kan jeg afhente / returnerer på jeres adresse?
Ja. Du kan godt afhente din ordre på vores adresse og på den måde spare fragten, og vi tager ingen gebyr for denne service. Det er vigtigt at dette aftales forud, og vær opmærksom på afhentning fra vores lageradresse

 

Hvordan kan jeg betale hos jer?
Hos letlej.dk kan du betale på flere forskellige måder, læs nærmere omkring vores online betalings muligheder

 

Jeg har modtaget en faktura fra jer, kan jeg betale den med dankort?
Ja, klik her og udfyld felterne med dit navn og faktura nummer

 

Kan man få rabat hos jer?
Ja ved leje af flere produkter - ring for information.

 

Jeg har modtaget et defekt produkt?
Hvis vi mod forventning har leveret et defekt produkt, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på 7027 3888, eller via e-mail Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. . Herefter vil vores salgspersonale rette op på fejlen

 

Jeg kan ikke finde min faktura, hvad gør jeg?
Du kan altid kontakte vores kundeservice hvis du ønsker din faktura genudsendt via mail, alternativt kan du logge ind på letlej.dk og genudskrive din faktura

 

Mit produkt er gået i stykker hvad gør jeg?
Ved levering af dine produkter har du fået et teknisk hotline telefonnummer, brug dette

 

Er jeres produkter godkendte?
Ja alle vores produkter er godkendte som loven foreskriver, og tilsynsbog kan fremvises på forlangende. Desuden er alle vores elektriske artikler CE godkendte. Når du handler hos letlej.dk er du altid sikker på den bedste kvalitet, godkendte og ansvarsforsikrede produkter.